Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen pro úplnost: Babišův muž Janeček byl dosazen do funkce necelý půlrok po vyslovení důvěry Sobotkově vládě (to byl fofr). A protože je státním úředníkem, je jeho odvolání velmi obtížné až nemožné. Takže Babiš možná odejde. Člověka své morálky však na Finančním úředu zanechá.

3 0
možnosti

Sorry, ale něco jiného než Babiše nemáte ? Zde jsou daleko horší věci než Babiš, jen co se dělo a děje v ČEZ. Co takhle ČSSD, zde nic ??? Upozorním že mi Babiš je ukradený, jen co mě s.re jsou tyto keci které se na nás valí za všech stran ... Navíc zapomínáte co se dělo před rokem 2012, kdy zde řádila insolvenční mafie, která likvidovala prosperující firmy, proto v následujících volbách šli podnikatelé do politiky.

0 6
možnosti

Sorry jako. Protože krade i Franta, tak mě přestaňte osočovat ze zlodějny (nakradl jsem méně). Taková je Vaše morálka? Jinak si Vaši poznámku neumím vysvětlit.

Hmm - a co se děje v ČEZu?

Copak máte na ČSSD?

Insolvenční mafie byla snad záležitostí státu, ministerstva?

6 0
možnosti

Jsem přesvědčený, že Bureš má jít sedět na doživotí a vše nutné mu zabavit a tím alespoň částečně zaplatit škody, které vědomě páchá.

2 0
možnosti

ano, ale v nasem systemu velmi tezko. Aby toho nebylo malo, tak nam otravil pesticidama spodni vody (neni sam, ale on je ten hlavni) - https://www.stream.cz/adost/10019123-otravena-voda-alarmujici-vysledky-testu-vody-v-cesku

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1001x
Hlas ze severní moravy:-) 

Seznam rubrik