Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poupravila bych to, stát nemá vychovávat ani kupující ani prodávající. Stát by měl především zajistit zcela jednoduchý systém nízkých daní a pak nebude muset vychovávat vůbec nikoho, beztak mu ta "výchova" moc nejde. V ostatním souhlas, jak už je v kraji zvykem, stát se nám pokouší vnutit nesmysl, jako kdybychom primárně nakupovali proto, abychom získali účtenku, nic není realitě vzdálenější. Nechci a nepotřebuji účtenky. A jen tak mimochodem, ani na reklamaci už dnes nepotřebujete účtenku.

2 0
možnosti
MK

Doklad si beru pouze v těchto případech:

1) Někdo mi ho proplatí.

2) Pro případ reklamace tehdy, když se jedná o vyšší částku.

V ostatních případech si doklad zásadně neberu a tak to i zůstane. MĚ NIKDO VYCHOVÁVAT NEBUDE.

3 0
možnosti
Foto

I38v55a61n 33V89e15s37e87l12ý

4. 10. 2017 14:13

Dnešní článek na Seznamu (https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/podnikatele-se-boji-kontrol-kvuli-chybne-zadane-uctence-do-loterie-37889?seq-no=6&dop-ab-variant=&source=clanky-home) ukazuje na to jak se výhry chtiví spoluobčané dovedou zachovat. Zákazník chtěl registrovat účtenku, udělal chybu či překlep a už někam běžel s obviněním na obchodníka. Ministerstvo financí prý na taková oznámení nebude reagovat kontrolou. Věříte jim někdo? Já ne.

1 0
možnosti
PB

P83e47t94r 11B67u16r46i81a54n

4. 10. 2017 13:51

Souhlas, karma.

4 0
možnosti
FD

Každý živnostník peníze neskonale lépe uplatní než stát.

5 0
možnosti
ZK

Malujete čerta na zeď. "Účtenkovka" je motivační. Vaše svobodné rozhodnutí, zdali si doklad o prodeji vezmete či ne, tím dotčeno nebylo.

Ve včerejších tel. "Událostí" jsem ale slyšel silnější kalibr. Ekonomický expert za ODS, pan Skopeček, dokonce projevil obavu, aby tato, státem řízená loterijní hra, nepřivedla některé jedince až ke gamblerství.

5 3
možnosti
JK

Jsem nevýslovně šťastný, že mě Babiš motivuje za moje peníze. A když se svobodně odmítám té šaškárny zúčastnit, tak mi ty peníze vrátí?

11 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1001x
Hlas ze severní moravy:-) 

Seznam rubrik